torstai 22. maaliskuuta 2012

"Kiva kun symppaat mua"

Mainitsin tuolla alussa, että tän blogin tarkotus on lähinnä kerätä sympatiapisteitä. Osaiskohan joku nörtti koodata tänne jonkun sympatiapistelaskurin. Itehän en osais. Myöskään isoveljeni ei osais. Teekkarimiehen oon nähnyt pari päivää koodailevan koulujuttuja (yök!), mutta eilen kattelemieni vänkyröiden perusteella sekään ei ehkä osais, vaikka se on kauheen kätevä kaikessa muussa.

Meidän sukua ei varsinaisesti oo siunattu yhdelläkään käytännöllisellä taidolla. Esim autot..no isoveli voi kertoo lisää ladaharrastuksestaan. Äiti osaa paistaa sämpylöitä ja ommella hassunmuotosia vauvalakkeja. Mut se ei ookaan omaa sukuaan Siippainen. Mulle on periytynyt vaan sämpylätaidot.

Lisäks oon tosi taitava kattoo salkkareita ja oikeestaan oon ihan tosi ylpee siitä. Moni ei kyllä arvosta sitä käytännöllisenä taitona. Seuraavan perusteella kuitenkin kannattaisi: Eilisen kohokohta ei suinkaan ollut Sepon huikka tai Jannen pukki-ilme. Pisteet eilisessä jaksossa vei kotiin Iida symppaus-käsitteellään. Miksenmää oo koskaan hoksannut tollasen käytännöllisen sanan olemassa oloa!

Janne <3


Eli rakas Joulupukki, jo pääsiäislahjaksi toivoisin symppauspistelaskuria. Kiitos. Oon ollut tosi sympaattinen viimeaikoina.

1 kommentti:

  1. Missä kohdas se symbbis tuli? Mä keskityin kelaa vaan Jannee ja Sepii.

    VastaaPoista