torstai 29. maaliskuuta 2012

Möttösiä

Äiti palautti pikkusiskosiippaistelijan muutama päivä sitten maan pinnalle muistuttelemalla oikeilla asioilla. Oikeastaan tarina alkaa jo synnytyslaitokselta. Minullehan on käynyt kuten salkkareiden Ossi Juniorille ja Alexanderille; minä en ole minä vaan kuulun Möttösten sukuun. Kävi ns. vaihtokaupat. Tämä selittää sen, miksi minä en siippaistele ihan samaan tahtiin kuin kaikki muut siippaiset. Mikään ole perittyä, kaikki on opittua. Voi sitä oikeaa minua, joka on perinyt siippaistelugeenit. Raukka on jossa tosi kätevien käsien perheessä, eikä voi ymmrtää, miksi koko ajan tunaroi...



Onhan tää tietty ollut vähän arka aihe meidän perheessä, mutta äiti osaa onneks ottaa sen ihan rennosti; lähetti mulle tän kirjan <3

1 kommentti:

  1. Joku sipaisija tainnut piirtää ton kirjakakkareen kannen kun osa väreistä puuttuu!

    VastaaPoista